PrivaZorg Zeeuws-Vlaanderen 'Dé thuiszorg waarbij u zich thuis voelt'

Zorgaanbod

U heeft zorg nodig, hoe werkt dat in de praktijk?

1. U belt ons met uw vraag
Aan de telefoon inventariseren we kort uw vraag en maken een persoonlijke afspraak.

2. We komen persoonlijk bij u langs
Samen met u bespreken we uw zorgvraag en gewenste zorgmoment(en) en maken een zorgplan.

3. We organiseren de zorg
We gaan op zoek naar een oplossing passend bij uw wensen. We werken niet met wachtlijsten. U krijgt dezelfde dag antwoord of we de zorg kunnen opstarten. En we kunnen u helpen bij de administratie van de zorg.

4. We starten de zorg
We stellen onze zorgverlener(s) telefonisch aan u voor. Wanneer u akkoord bent met het zorgplan en zorgteam, starten we de zorg. U krijgt een klein team met vaste zorgverleners. Binnen dit team is er één aanspreekpunt, waar u terecht kunt met uw vragen.

5. Clientdossier en evaluatie
Alle afspraken en informatie over zorg worden vastgelegd in uw cliëntdossier. In dit dossier zitten naast uw gegevens en de intake, ook het zorg-/ondersteuningsplan, de voortgangsrapportages en evaluaties van de zorg/ondersteuning. Het cliëntdossier krijgt u in bruikleen. Als de zorg stopt, bewaart PrivaZorg het dossier nog vijftien jaar. Natuurlijk kunt u een kopie krijgen van het cliëntdossier.

We evalueren met regelmaat de zorg

Vanuit onze kantoren in Zeeuws-Vlaanderen houden we regelmatig contact met u, het zorgteam en uw mantelzorgers. Alle gemaakte afspraken en informatie over verantwoorde zorg en ondersteuning worden vastgelegd in het clientdossier.

Wenst u zorg te ontvangen, of wilt u meer informatie bel naar 0114 – 371 216 of mail naar info@privazorgzvl.nl. Of laat een bericht achter op onze contactpagina, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.